وبلاگ جدید من:       www.029.blogfa.com  

سکوتم از رضایت نیست ،دلم اهل شکایت نیست

دله هیچکی مثله غربت اینجا رو نداره !!!
زندگی ارزشه این همه اشکارو نداره  !!!!

سلام و صد تا سلام به تموم برو بچه های ایرونی بخصوص به سیاوشی های خودم که خیلی خیلی دوستشون دارم . امروز میخوام یه سری هدایای ناقابل بهتون بدم. قبل از اون میخوام یه کم در مورد افرادی صحبت کنم  که واقعا نمیدونم چه کلمه ای رو میشه به این انسان نماها نسبت داد . میشه از اون اوله اول حساب کرد  از همون اولی که یه وبلاگی زده شد با نام مثلا : طرفداران یا مثلا طرفداران قمیشی .ولی هدف کار از اون اول کاملا معلوم بود ، اونا میخواستن از اسم استاد قمیشی نهایت استفاده رو ببرن و تونستن این کارو بکنن . واقعا تبریک بشون میگم تو کارشون خیلی خیلی موفق بودن !!  خیلی جالبه که این آقایون همیشه سنگ سیاوش رو به سینه میزنن ولی در پشت میخوان سیاوش رو از بین ببرن!! . ولی کور خوندین آقایون!!تا ما هستیم البته مارو که میگم به خاطر اینکه از سیاوش عزیز تا مرگ دفاع میکنیم ! این رو هم بگم که سیاوش احتیاج به من و امثاله تو نداره ! هم من میدونم و هم تو و هم همه ایرانیان که سیاوش بهترین آهنگ سازه ایرانه !!! پس سیاوش عزیز میتونه حتی بدونه من و تو در اوج بمونه . اینو همیشه تو گوشت فرو کن سیاوش اصلا به طرفداران امثاله شما ها احتیاج نداره و نداشته و نخواهد داشت .

چرا ؟ و برایه چه اینها از سیاوش حمایت میکنند ؟؟ و چرا از طرفداران دختر سیاوش بیشتر استقبال میکنند ؟؟؟ و چرا سعی میکنند کلاسهایی که در مورد سیاوش تشکیل میدن رو بیشتر دختر ها رو دعوت میکنند ؟؟؟؟ چرا و برایه چه ؟  این سوالاتی هستش که برای من پیش اومده ؟!؟!؟!؟

به قوله یکی از همین دوستان نسباتامحترم  وبلاگ نویسمون که وبلاگه ! اگه دروغ نگم(دروغگو دشمن خداست ! ) وبلاگه  زیبایی هم برای استاد درست کردن !!! این آقا میگفتن که سیاوش آدم حوس باز و... واقعا که این کلمه فوق العاده مضحک و خنده دار هستش !!!  اصلا نمیدونم این جک بود ، شعر بود ، ترانه بود  یا این آقای نسباتا محترم داشتن هزیون میگفتن ؟!؟!؟!! و یه سری حرفای جالب هم در مورد آلبومه جدیدی که سیاوش عزیز بیرون دادن داشتن که هیچوقت یادم نمیره خودشون (منظور همون آقای نسباتا محترم رو میگم) میگفتن که سیاوش آهنگ سازیش ضعیف شده !! سیاوش مرد !!! فرنگیس رو هم گشت !!! و از این حرفای مضحک و خنده دار دیگه !! ولی حالا میبینیم که این آقا داره به صورت عجیب از این آلبوم دفاع میکنه !؟!!؟ خیلی دوست دارم دلیلش رو بدونم !!! اگه بم بگه ممنون میشم ....

در آخر هم بگم که سیاوش هیچوقت نمیمیرد ، او همیشه زنده است و همیشه در یادها و خاطره ها خواهد موند ،او تا ابد جاودان میماند تا چشم شما طرفدار نماها کور شود ...
 

سیاوش همیشگیست و حکم مرگ
بر پیشانی افرادیست که از هنر سیاوش مرده اند



چند موزیک ویدیو برای دانلود براتون آماده کردم ، امیدوارم که لذت ببرید


تاک | تاک | 3.64 مگابایت


فرنگیس | خواب بارون | 1.54 مگابایت


چشم انتظار | تاک |
3.01 مگابایت


گره گم | تاک | 3.05 مگابایت


طلوع | غروب تا طلوع | 2.03 مگابایت


تاک | تاک | 2.78 مگابایت



اینم دوتا ویدیو کلیپ به درخواست یکی از دوستان خوبم


هوای خونه | هوای خونه | 1.82 مگابایت


عسل بانو | بی سرزمین تر از باد | ؟

 

امروز می خوام براتون موزیک ویدیو قاب شیشه ای رو برای دانلود قرار بدم که نکته ی قابل توجهی که این موزیک ویدیو رو با بقیه موزیک ویدیوهای سیاوش متمایز می کنه اینه که آهنگ کامل به پایان میرسه ( و این باعث میشه که ما نتونیم آهنگ اصلی رو بر روی ویدیو قرار بدیم تا کیفیت صدای ویدیو تا حد بسیار زیادی بیشتر بشه ) ولی اگر آهنگ اصلی قاب شیشه ای رو گوش کنید می بینید که بعد از دوبار گفتن : " تن من پاره ای از آن تن توست و قشنگترین شبای پر ستاره شب توست " صدای آهنگ به آرومی کم و کم تر میشه (Fade) و در آخر به پایان می رسه اما در موزیک ویدیو آهنگ کامل پخش میشه و حتی در قسمتی می تونید بغض سیاوش رو در کلمه ی " ستاره " بشنوید .


www,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.com

w     w     w.     s     a     l     i     b     e     s     i     a.     b     l     o     g     f     a.     c    o   m


دانلود موزیک ویدیو قاب شیشه ای ( حجم : 7.62 مگابایت )

و اما ویدیو دوم ، این ویدیو که بیست ثانیه بیشتر زمان نداره مربوط میشه یه شبکه یT2 که سیاوش با کاپشن سیاهی که به تن داره ( فکر میکنم دقیقا همون کاپشنی که در کاور آلبوم بی سرزمین تر از باد به تن داره ) با یک لبخند زیبا رو به دوربین می گه : T2 پیوند دهنده ی ما با شما ! با هم T2 رو نگاه می کنیم ... توی هر گوشه ی این شهر دارم از عشق تو یادی ، می سوزونه منو یادت ... این ویدیو حجم خیلی کم و کیفیت بسیار خوبی داره پس دانلودش رو به همه ی شما توصیه می کنم .


www,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.com

w     w     w.     s     a     l     i     b     e     s     i     a.     b     l     o     g     f     a.     c    o   m


دانلود سیاوش قمیشی در
 
T2 ( تصویری ، حجم : 956 کیلوبایت )


coming soon

www,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.com

www,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.comwww,pmd.blogfa.com

میرم از شهرفرشته های زشت .....


 دنباله خودت نگرد